دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و پرسپولیس در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تساوی پرسولیس ۱۰ نفره مقابل تراکتور به لطف درخشش گوندوز

در حساس‌ترین دیدار هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، تیم فوتبال تراکتور تبریز امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس‌ رفت که این دیدار با تساوی یک بر بک به پایان رسید.

دو تیم شروع متفاوتی در بیست‌وچهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال داشتند، تی‌تی‌ها موفق شدند در رفسنجان با نتیجه ۲ بر صفر شاگردان محرم نویدکیا در مس رفسنجان را مغلوب کنند، اما شاگردان گاریدو دیدار افتتاحیه فصل را مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار کردند که با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در شرایطی که انتظار می‌رفت این بازی سر ساعت شروع شود اما با توجه به ازدحام هواداران این بازی با ١۵ دقیقه تاخیر شروع شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۳: اولین موقعیت جدی را تراکتور ایجاد کرد، پرتاب اوت اسماعیلی‌فر در محوطه جریمه به حسین‌زاده رسید و ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی بعد از برخورد به مدافعین پرسپولیس راهی کرنر شد.

تساوی پرسولیس ۱۰ نفره مقابل تراکتور به لطف درخشش گوندوز

دقیقه ۱۶: با حرکت ترابی توپ به هاشم‌نژاد رسید و توپ با واکنش خوب گندوز راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۲: الکسیس گوندوز دروازه پرسپولیس را نجات داد، ارسال خطرناک آلوز از روی نقطه کرنر با ضربه سر تماشایی آقاسی همراه شد اما این ضربه با واکنش تماشایی گوندوز همراه شد.

دقیقه ۴۳: فشار حملات تراکتور ادامه داشت و ضربه محکم مهدی ترابی از پشت محوطه با دفع ناقص گوندور همراه شد و در ریباند کسی از تراکتور نبود که صاحب توپ شود.

دقیقه ۵۷: موقعیت عالی برای ارونوف در محوطه تراکتور که شجاع خلیل‌زاده با تکل خود توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶۰: سرانجام تراکتور مزد بازی بهتر خود را گرفت، ارسال تماشایی ریکاردو آلوز در دهانه دروازه با ضربه سر شجاع خلیل‌زاده کاپیتان تراکتور همراه شد تا این مدافع موفق شود دروازه تیم سابق خود را در این دیدار حساس باز کند.

دقیقه ۷۳: گوندوز پرسپولیس را در بازی با واکنش‌های تماشایی خود نگه داشت، ابتدا حرکت پا به توپ عالی ترابی با پای گندوز برگشت داده شد و در ریباند شوت هاشم‌نژاد بازهم توسط این گلر دور شد و در توپ سوم شوت آلوز از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۶: کار برای پرسپولیس سخت‌تر شد. وحید کاظمی بعد از بازبینی صحنه خطا سروش رفیعی بر روی ایگور پوستونسکی، هافبک پرسپولیس را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

دقیقه ۸۹: پرسپولیس بازهم با درخشش صادقی به بازی برگشت، ارسال دقیق سعید صادقی از روی نقطه کرنر با ضربه سر شیرجه‌ای و تماشایی ایوب العملود تبدیل به گل اول سرخ‌پوشان در تبریز شد.

دقیقه ۴+۹۰: فرصت فوق‌العاده برای تراکتور که ضربه دانیال از زاویه بسته را گندوز برگشت داد و در ادامه آفساید گرفته شد.

دقیقه ۹۰+۷: ضربه بغل پا ریکاردو آلوز به شکل خطرناکی با اختلاف کم از کنار دروازه پرسپولیس هب بیرون رفت.

با این نتیجه تراکتور با ۴ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و در مقابل پرسپولیس با ۲ امتیاز در رتبه هشتم ایستاد.

تیم داوری: وحید کاظمی، علیرضا مرادی، محمدعلی پورمتقی و حمید حاج ملک / ناظر: مسعود مرادی / داور VAR: علی صفایی / کمک: علی اصغر مومنی

ترکیب ابتدایی پرسپولیس:

الکسیس گوندوز، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، ایوب العملود، وحید امیری، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سینا اسدبیگی، اوستون اورنوف، فرشاد احمد زاده و عیسی آل‌کثیر.

سرمربی: خوان کارلوس گاریدو

ترکیب ابتدایی تراکتور:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم‌نژاد، مهدی ترابی، امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکالی.

سرمربی: دارگان اسکوچیچ

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.